حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نمایشگاه ایران ویژند و غرفه هرمزگان

ارسال شده در ۸ مرداد ۱۴۰۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از نمایشگاه ایران ویژند و غرفه هرمزگان در تهران بازدید کرد.

اسمعیل جهانگیری در این بازدید ضمن تاکید بر تاثیر مثبت برگزاری چنین نمایشگاهایی گفت: آشنایی عموم مردم با پوشش اقوام مختلف ایران و همچنین تنوع لباس ها و تبادل تجربه میان طراحان و تواید کنندگان حوزه مد و لباس از مزیت های چنین رویدادی است.

وی افزود: از نکات مهم در این نمایشگاه همسانی  لباس ها با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و بر آمده از سنت ها،آیین ها و باورهای مردم مناطق مختلف بود که قرار گرفتن آنها در کنار هم  جذابیت ویژه ای به نمایشگاه داده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: غرفه هرمزگان نیز یکی از جذاب ترین غرفه ها به لحاظ تنوع و ظرافت ها و تزیینات بود که مورد توجه و استقبال متخصصان حوزه مد و لباس و بازدید کنندگان قرار گرفت.

اسمعیل جهانگیری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری انجمن طراحان لباس هرمزگان در برپایی این غرفه گفت : هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی پوشش و هنرهای مرتبط با تزئینات لباس هرمزگان و قابلیت های ویژه این پوشش می باشد.

وی افزود : پوشش و لباس هرمزگان کاملا اسلامی و دارای تنوع و گوناگونی فراوان است و از تلفیق پذیری بالایی برخوردار می باشد و می تواند ذائقه همه سنین و اقشار را پاسخگو باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : با دوره های برگزار شده و آموزش های مستمر تحولی شگرف در حوزه مد و لباس هرمزگان در حال انجام است و طراحی ها  و تولیدات به سمتی سوق داده شده است که مورد استقبال نسل جوان نیز قرار گیرد.

گفتنی است : نمایشگاه ایران ویژند اولین نمایشگاه تخصصی ایران با محوریت فعالیت طراحان و تولید کنندگان برتر مد و پوشاک می باشد که هرمزگان نیز حضوری موفق در آن دارد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!