پوست چهارمین صنعت پولساز در دنیا است

مهندس مهدیه حاج ملک مدیر آموزشگاه مه بان :

ارسال شده در ۸ مرداد ۱۴۰۱، توسط زهره کرمی

هفتم مرداد ماه همایش مستر کلاس آپدیت لیزر /هایفو و لاغری ویژه پزشکان برای اولین بار به همت موسسه نامدار مهارت کیهان به مدیریت دکتر روح الله اعتمادی فر و آموزشگاه مه بان با مدیریت مهندس مهدیه حاج ملک برگزار شد .

دکتر اعتمادی فر اهداف برگزاری این همایش را به روز رسانی داده های پزشکی ، صرفه جویی در وقت و جلوگیری از سفرهای کاری جهت کسب دانش ، آشنایی پزشکان با دستگاه هایی است که مجوز وزارت بهداشت را دارند و  همچنین جذب توریست درمانی عنوان کرد .

حاج ملک در ادامه گفت :

وقتی که پزشکی در حوزه زیبایی و مراقبت از پوست کار می کند باید آپدیت باشد و ضمن انجام  تبلیغات می تواند با جذب  بیماران از حوزه خلیج فارس به این استان کارآفرینی کند و گردش مالی خوبی را ایجاد کند .

مهندس مهدیه حاج ملک در رابطه با میزان شرکت و استقبال از این همایش گفت : باتوجه به وقوع سیل و آماده باش بودن پزشکان حدود صد نفر  در این دوره شرکت کردند و شخصی که برای تدریس آمده بود از متخصصین پوست تراز اول کشور بود . باید بگویم که زمانی که

پزشکان دستگاهی را خریداری می کنند ، شرکت فروشنده یک توضیح یک ساعته در مورد چگونگی کارکرد دستگاه می دهد اما هدف ما از این دوره یک آموزش حرفه ای چند ساعته بود که ریز سوالات خود را از متخصص پوست بپرسند .

حاج ملک در پاسخ به این سوال که در حال حاضر سالن های زیبایی کار زیبایی و هایفو را انجام می دهند نظر شما چیست ؟ گفت :

متاسفانه همیشه این مسائل هست و یکی از دلایل برگزاری این کلاس ها این بود که حد و مرز پزشکان و سالن های زیبایی در امر زیبایی و مراقبتی پوست  مشخص شود . باید بگویم که سالن داران عزیز علم آناتومی و پزشکی ندارند و ممکن است ناخواسته باعث ایجاد ضرر های زیادی جبران ناپذیری شوند

از کلاس و دوره های آموزشگاه مه بان و موسسه نامدار مهارت کیهان بگویید

موسسه نامدار مهارت کیهان را با مجوز وزارت بهداشت و همچین آموزشگاه مه بان را با  مجوز فنی و حرفه ای راه اندازی کردیم که هم  بتوانیم برای مردم عادی و هم جامعه پزشکان کلاس ها و دوره های مفیدی برگزار کنیم.

این کلاس ها  در دو سطح  کلاس های مراقبین پوستی و آرایشگاهی و همچنین کلاس های ویژه پزشکان با هماهنگی و نظارت نظام پزشکی برگزار می گردد.

باید بگویم که پوست چهارمین صنعت پولساز در دنیا است و شرکت در کلاس های مراقبتی و پاکسازی پوست و پاکسازی  پوست برای عموم بانوان آزاد است و محدودیتی ندارد

اما شرط شرکت در کلاس ها و دوره های ویژه پزشکان داشتن کارت نظام پزشکی  می باشد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!