ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در مراکز کانون استان هرمزگان

با هدف تبیین و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد؛

ارسال شده در ۱ مرداد ۱۴۰۱

همزمان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت و هفته عفاف و حجاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ویژه برنامه‌های فرهنگی ، هنری و ادبی اجرا شد.

در راستای هفته عفاف و حجاب ،پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان هرمزگان گفت:با عنایت به اینکه هدف اصلی برنامه‌های کانون، تربیت انسان‌هایی با ایمان و اخلاق‌مدار می باشد ؛ تبیین و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف، باورهای دینی و اعتقادی در اولویت مراکز فرهنگی هنری استان هرمزگان بوده و مربیان کانون استان با اجرای فعالیت‌های فرهنگی ،هنری و ادبی به مهارتهای تربیتی کودکان و نوجوانان می پردازند، بدین خاطر درهفته عفاف و حجاب با اجرای ویژه برنامه‌هایی با تبیین و تعمیق هر چه بیشتر این موضوع ارزشمند، پرداخته شد.

ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی استان ضمن تبریک هفته حجاب و عفاف به فعالیت‌های مراکزکانون هرمزگان در برنامه های ویژه این مناسبت بدین ترتیب عنوان کرد:

 کودکان و نوجوانان با ساخت عروسک‌های مختلف از جمله عروسک‌های دست ساز آشنا شدند، و با آموزش عروسک دختلوک، طریقه دوخت و برش چادر آموختند، همچنین اعضا کانون روسری و چادرها را به عروسک ها دوختند.

وی افزود:همچنین فعالیتهایی نظیر نقاشی با موضوع حجاب، روایت حدیث،‌ قصه گویی، معرفی کتاب، مسابقه، پویش «من حجابم را دوست دارم» و….از جمله برنامه‌های برگزار شده این مناسبت بود.

گفتنی است به مناسبت هفته عفاف و حجاب، از مربیان و کارمندان کانون پرورش فکری استان هرمزگان با حجاب برتر با ارسال لوح تقدیر ازطرف مدیر کل استان تجلیل بعمل آمد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!