ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باعث تقویت بنیان خانواده می شود

دبیر امور خانواده و عفاف و حجاب شهرداری بندرعباس :

ارسال شده در ۲۵ تیر ۱۴۰۱

دبیر امور خانواده و عفاف و حجاب شهرداری بندرعباس گفت: تقدیر از بانوان شاغل دارای حجاب برتر ، مهم و با اهمیت نشان دادن انتخاب این پوشش بر اساس توصیه های بزرگان دین و آموزه های اسلامی است .

فاطمه حاجی نژاد مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری بندرعباس با تأکید بر ضرورت معرفی الگوی مناسب حوزه عفاف و حجاب در محیط شغلی توسط کارکنان گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، زمینه صیانت و تقویت بنیان خانواده ها را فراهم می کند.

وی به فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و ورزشی اشاره کرد و افزود: صیانت از حجاب برتر اسلامی ، جهاد در راه خدا است و حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی صیانت از بنیان خانواده‌ها است که امروز دشمن با سرمایه گذاری و تبلیغ گسترده الگوهای غربی‌ بر اساس بی بند و باری برای نابودی آن نقشه‌های فراوان دارد .

دبیر امور خانواده و عفاف و حجاب شهرداری بندرعباس در ادامه با تأکید بر ضرورت الگوبرداری بانوان از حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: بانوان ایرانی و مسلمان الگوهای بسیار ارزشمندی دارند که باید با تبیین سیره و زندگی آنها نسل جوان را با آنها آشنا و الگوسازی مناسبی انجام شود.

وی درادامه با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده توسط شهرداری بندرعباس برای هفته عفاف و حجاب، گفت: تبلیغات محیطی شهری با موضوع عفت و حجاب، برپایی غرفه های نمایشگاه ، دادن شاخه گل و هدایای عفاف و حجاب در پایانه مسافربری ،نصب بنر سطح شهر،و…. از جمله برنامه‌ها در هفته عفاف و حجاب با مشارکت سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی و سایر بخش های مرتبط در شهر بندرعباس است.

مشاور امور بانوان و خانواده شهرداری بندرعباس با اشاره به اهدای لوح تقدیر و بن خرید محصولات عفاف و حجاب برای نخستین بار به تمامی بانوان دارای حجاب برتر شاغل در مجموعه مدیریت شهری بندرعباس از تمامی همکاران شهرداری علی الخصوص همکاری و پیگیری های رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی ، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی شهرداری بندرعباس در تحقق این برنامه تقدیر و تشکر کرد .

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!