کارگاه آموزش دوخت چادر و مانتو به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

ارسال شده در ۲۵ تیر ۱۴۰۱

به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب؛ شعبه آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بندر خمیر ، کارگاه آموزش دوخت چادر و مانتو در حسینیه شهرک غدیر نیروی انتظامی این شهرستان برگزار کرد.

رامین عامری سرپرست شعبه دولتی بندر خمیر با اعلام این خبر گفت : کارگاه آموزش دوخت چادر و مانتو به مربیگری خانم میهن پرست از مربیان مجرب بخش دولتی از امروز شروع بکار کرده است و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود : به مناسبت بزرگداشت روز عفاف و حجاب ،فرزندان و خانواده های کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بندر خمیر این مهارت را به طور رایگان کسب می کنند . ۲۰ نفر در روز اول در این کارگاه مهارت دوخت مانتو و چادر را فرا گرفتند.

سرپرست شعبه بندر خمیر اظهار کرزد : در این مرکز رشته های مانتو دوز ، دوزنده لباس بدون الگو ، راهنمای عمومی گردشگری ویژه بانوان و رشته کمک برقکار ساختمان ویژه آقایان بطور رایگان و در حال حاضر آموزش داده می شود. هزینه های ثبت نام دوره و ثبت نام آزمون و صدور گواهینامه نیز کمتر از ۲۰۰ هزار تومان می باشد.

عامری اضافه کرد : تعداد ۵ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نیز در بندر خمیر در رشته های خیاطی ، مراقبت و زیبایی ، صنایع غذایی و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند. مجوز سه آموزشگاه دیگر به زودی صادر خواهد شد.

این شعبه زیر نظر مرکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس فعالیت می کند

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!