بهره‌مندی کودکان محلات کم برخوردار از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان

ارسال شده در ۱۱ تیر ۱۴۰۱

از سری برنامه‌های کانون در حمایت از کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار که با همکاری شهرداری منطقه ۴ در حال انجام است؛پیک امید کانون در محله کم برخوردار شمیلی‌ها کارگاه علمی زمین، نقطه آبی برگزار کرد.

این کارگاه که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط‌زیست‌ دریایی و تالاب خورخوران بود؛ با همکاری مرکز فرهنگی‌ و هنری پارک لاله و اداره کل حفاظت ‌محیط‌ زیست در مسجدعلی‌بن‌ابیطالب به اجرا درآمد.

در این برنامه پروین پشتکوهی مدیرکل ونعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش‌فکری‌کودکان و نوجوانان استان نیز حضور داشتند. پشتکوهی ضمن تقدیر و تشکر از متولیان این برنامه، از فعالیت‌های کانون در این محلات ابراز رضایت کرد و استمرار برنامه‌های کانون در این مناطق را از اولویت‌های کانون دانست.

وی افزود: انجام این گونه برنامه‌ها در محلات و ارتباط کودکان و نوجوانان با کانون از عوامل تاثیرگذار برای ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان در راستای ساختن آینده بهتر است.

در حاشیه برنامه نیز، پشتکوهی با والدین در نشستی صمیمانه به گفتگو پرداخت و به ضرورت شناخت ذوق و استعداد و هدایت صحیح آنان اشاره کرد و به تداوم حضور بچه ها در برنامه‌های کانون تاکید نمود.

عفت تفضلی مسئول مرکز پارک لاله گفت:کارگاه علمی زمین، نقطه آبی به منظور آگاهی بخشیدن به کودکان و نوجوانان در زمینه لزوم حفظ سیاره زمین و محیط زیست می‌باشد.

در این کارگاه که با تدریس محیط‌بان علی‌کریمی مدرس اداره کل حفاظت‌محیط‌زیست استان هرمزگان برگزار شد؛ کودکان و نوجوانان با محیط‌زیست، تالاب‌ها و زندگی جانوری و گیاهی و دریای‌خلیج‌فارس آشنا شدند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!