آرزویم حضور در مسابقات جهانی است/امکانات مناسبی در باشگاه ابوظبی فراهم است

بانوی دونده هرمزگانی:

ارسال شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۱، توسط ایسنا

 بانوی دونده هرمزگانی گفت: اهدافم شرکت در مسابقات جهانی با الگو برداری از ورزشکارانی مانند سپیده توکلی و سپس ادامه این مسیر تا مربیگری است.

فاطمه حامی افزود: ۱۷ سال دارم و در رشته دوومیدانی فعالیتم را از مقطع دبستان آغاز کردم و در سال ۱۳۸۹ در مسابقات مدارس در ماده ۴۰۰ متر ثبت رکورد کردم.

وی با بیان اینکه از آن پس وارد پیست دومیدانی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با مربیگری خانم مریدی، خانم ابوالحسنی و آقای روشن قیاس شدم، اظهار کرد: تجربه اول مسابقات استانی را در کرمان بدون کسب مقام داشتم.

حامی با اشاره به اینکه در مسابقات ابتدا در ماده ۱۵۰۰ متر شرکت داشتم و سپس ماده ۴۰۰ متر و پرش طول را ادامه دادم، خاطرنشان کرد: در ماده پرش طول توانستم با پرش ۳.۵۰ در مسابقات استانی انتخاب شوم و در در گرگان و یزد به رقابت بپردازم ولی متاسفانه در پرش ۴.۵ متر دچار آسیب دیگی و به مدت یک سال از ورزش دور شدم.

آرزویم حضور در مسابقات جهانی است/امکانات مناسبی در باشگاه ابوظبی فراهم است

وی ادامه داد: در سفر به امارات با جستجو در رشته دو میدانی توانستم در مسابقات ورودی کسب مقام کنم و وارد باشگاه ابوظبی شوم.

این دونده هرمزگانی اضافه کرد: پس از ورود به باشگاه ابوظبی با حمایت های باشگاه از جمله در نظر گرفتن مربی هایی در رشته های بدنسازی، دو سرعت، استقامت و پرش توانستم ۱۱ مدال کسب کنم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در مراحل اتمام تحصیل و سپس بستن قرارداد با باشگاه ابوظبی هستم، عنوان کرد: در این شرایط و در کشور امارات متحده عربی فضای رقابتی راحت تری را می‌توانم داشته باشم؛ اهدافم در ابتدا شرکت در مسابقات جهانی با الگو برداری از ورزشکارانی مانند سپیده توکلی و سپس ادامه این مسیر تا مربیگری است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!