صیانت از سلامت خانواده و جوانی/چهارمین روز از هفته سلامت با لبخند شیرین نوزادان زیبا شد

ارسال شده در ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

در چهارمین روز از هفته سلامت نرگس منتظری تختی، مدیرکل امور بانوان استانداری  به همراه دکتر فاطمه نوروزیان مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با همراهی دکتر الهی رئیس بیمارستان شریعتی و جمعی از مسئولین ضمن دیدار با مادران و نوزادان تازه متولد شده از ماماهای شاغل در بیمارستان شریعتی بندرعباس تقدیر به عمل آوردند.

مدیرکل امور بانوان استانداری  ضمن اشاره به نقش ارزشمند ماماها در صیانت از سلامت مادر و نوزاد گفت: با توجه به اهمیت پرداختن به مقوله فرزندآوری وسیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ماماهای تحصیل کرده با برخورداری از دانش و علم در کنار محبت و صبوری نقش مهمی در تسهیل روند زایمان و آرامش روانی مادران و خاطره زایمان دارند چرا که زایمان سخت و نا خوشایند به عنوان یکی از عوامل کاهش آمار زاد و ولد می باشد.

در این بازدید ضمن تقدیر از ماماهای سخت کوش و تقدیر از خدمات ارزنده  آنها ، از مادران و نوزادان آنها ملاقات به عمل آمد و با اهدای شاخه گل تولد نوزاد نو رسیده را به عنوان سرمایه های انسانی کشور گرامی برشمرند.

شایان ذکر است در این دیدار دکتر بهتا صدیق سرپرست مدیریت امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی معاونت درمان، دکتر زهره مدنی کارشناس مسئول سلامت مادران معاونت درمان حضور داشتند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!