آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت ماه

ارسال شده در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله‌گذاری و تهویه مناسب همچنان با جدیت رعایت شود.

احسان کامرانی عنوان کرد: تداوم مراقبت ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری همچنان مورد تاکید است و این فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، باید ادامه یابد.

وی با تاکید بر توجه به تزریق دُز سوم واکسن کرونا، ادامه داد: واکسیناسیون موجب حفظ سلامتی خواهد شد و همه باید نسبت به تزریق واکسن توجه جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: علاوه بر واکسیناسیون باید استفاده حداکثری از ماسک، فاصله‌گذاری و تهویه مناسب با جدیت رعایت شود و فرمانداران نیز در این خصوص با حساسیت بیشتر، نظارت گسترده‌ای به عمل آورند.

کامرانی با اشاره به حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها، تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش و مراکز بهداشتی نسبت به افزایش واکسیناسیون به خصوص در دانش آموزان کمتر از ۱۲ سال، اقدام شود.

وی گفت: با توجه به پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر آغاز امتحانات دانش آموزان مدارس استان هرمزگان از ۲۰ اردیبهشت ماه، این پیشنهاد در این ستاد مصوب شد و باید شرایط جهت برگزاری مناسب امتحانات فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خوابگاه های دانشجویی و دانش آموزی نیز نظارت کافی صورت گیرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!