دانش آموزان دارای بیماری زمینه ای بصورت مجازی آموزش می بینند

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

ارسال شده در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در بازرسی های انجام شده از سطح مدارس نشان می دهد؛ خانواده ها از بازگشایی حضوری مدارس استقبال خوبی داشته اند.

محمد قویدل با اشاره اهمیت رعایت بهداشت در سطح مدارس، افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، برقراری تهویه مناسب و رعایت بهداشت فردی بعنوان اصل اساسی است که در کنار آموزش باید رعایت شود.

قویدل ابراز کرد: خانواده ها در صورتی که فرزندشان یا یکی از اعضای خانواده دچار علائم مشکوک به کرونا و یا دارای بیماری زمینه ای است از حضور در کلاس های حضوری مستثنی هستند و برای این گروه از افراد آموزش های مجازی در قالب برنامه شاد در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: بصورت مستمر نظارت بر بهداشت مدارس انجام می شود؛ لذا انتظار می رود دانش آموزان در هنگام حضور در مدرسه موارد بهداشتی را رعایت کنند.

قویدل با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی در کلاس های درس اظهار کرد: در مدارسی که جمعیت بالایی دارند از فضاهای جایگزین شامل: کتابخانه و یا نمازخانه استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به برنامه درسی دانش آموزان در طول هفته بیان کرد: تا کنون تغییری در برنامه ساعتی و یا روزانه آموزشی در مدارس صورت نگرفته است؛ در صورت هر گونه تغییر در برنامه تحصیلی دانش آموزان از طریق شورای عالی آموزش و پرورش اعلام، و به مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!