بزودی اولین مرکز خدمات مشاوره شهرستان سیریک راه اندازی می شود

ارسال شده در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

به ریاست محمد رضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک و با حضور علی زرهی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، خانم طیبی کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ، جلسه پیگیری راه اندازی اولین مرکز خدمات مشاوره شهرستان سیریک در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: این جلسه هماهنگی در راستای تسریع در روند راه اندازی هر چه زودتر مرکز خدمات مشاوره شهرستان به منظور خدمت رسانی به مردم جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

محمد رضا پاکروان فرماندار شهرستان سیریک افزود: در مرکز خدمات مشاوره انواع فعالیت های مشاوره ای شامل مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره پیشگیری از اعتیاد، مشاوره تحصیلی، مشاوره تربیت خانوادگی و غیره در جهت جلوگیری و کاهش بروز هنجارهای اجتماعی صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان سیریک در ادامه با انتقاد از اینکه چرا با گذشت یک دهه از عمر شهرستان هنوز بهزیستی از نمایندگی به اداره تبدیل نشده است اظهار کرد: وقتی وضعیت اداره ارتقا و بهبود پیدا کند یقینا شعاع خدمتی و ارائه خدمات به جامعه هدف و مردم شهرستان بیشتر می شود بنابراین قابل قبول نیست که با گذشت این همه سال هنوز نهادی در سطح شهرستان خدماتی در خور شان و منزلت نتواند به مردم ارائه دهد .

در ادامه جلسه زرهی رئیس بهزیستی شهرستان سیریک گزارشی از وضعیت اداره بهزیستی شهرستان بیان کرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!