بمناسبت هفته زن جشنواره مهارت ورزی در روستای خرگوشی سیریک برگزار شد

ارسال شده در ۹ بهمن ۱۴۰۰

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیریک گفت: بمناسبت هفته زن و مادر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) جشنواره بازی های بومی و محلی به همراه نمایشگاه لباس ها و پوشش بانوان بلوچ و گارگاه آموزشی مهارت های زندگی به مدت یک روز در روستای خرگوشی برگزار شد.

حنیفه محمدی رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان سیریک در این جشنواره افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط بین بانوان روستایی ،تشویق و ترغیب بانوان به منظور احیای مهارت های شغلی و مشاغل خانگی، مهارت ورزی، ایجاد اشتغال، کسب درآمد، توانمند سازی بانوان و ایجاد نشاط و ترک در بانوان روستایی برشمرد.

وی اضافه کرد:این جشنواره بعلت محدودیت های کرونایی با تعداد محدودی بین بانوان روستایی در قالب بازی های بومی محلی، جشنواره ارائه لباس های محلی بانوان و گارگاه آموزشی مهارت های زندگی  در روستای خرگوشی برگزار شد.

محمدی یادآور شد:این آئین با همکاری ادارات بهزیستی ، ورزش وجوانان و با همراهی هئیت ورزش‌های همگانی و حضور آقای زرهی رئیس بهزیستی و خانم ها سلیمانی،رئیسی برگزار شد و در پایان از بانوان هنرمند و نمونه روستای خرگوشی تجلیل شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!