تجلیل از بانوان شاغل در فرمانداری بندرعباس

به مناسبت ولادت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن و روز مادر:

ارسال شده در ۹ بهمن ۱۴۰۰

به مناسبت ولادت برگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان شاغل در فرمانداری بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش آوای دریا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرعباس، با حضور عزیزالله کناری فرماندار، منتظری، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، حاج آقا ارجمند استاد حوزه و دانشگاه، معاونین فرماندار و بانوان شاغل در فرمانداری مراسم تجلیل از بانوان برگزار و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این آیین تجلیل که در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، عزیزالله کناری ضمن تبریک ولادت دخت نبی اکرم و بانوی دو عالم به بیان شخصیت بزرگ بانوی اسلام پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س)  از ابعاد مختلف برای جامعه بشری الگویی بی نظیر است که بانوان باید بهترین الگوی جهان را سرلوحه رفتار، کردار و گفتار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه استحکام هر خانواده نشات گرفته از وجود زن می باشد خاطرنشان کرد: در کشور ما که همه بر سر سفره حضرت زهرا هستیم باید از سفره اخلاص و معنویت، رفتار و همه ابعاد وجودی حضرت زهرا بهره برده و در زندگی خود جاری نماییم.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی بانوان کشور، حضرت زهرا را الگوی خود قرار داده اند و به لطف تکیه بر الگوهایی شخصیتی دخت نبی اکرم در همه حوزه ها پیشرفت چشمگیری داشته اند.

کناری به نقش و جایگاه زن در خانه اشاره و یادآور شد: برکتی که خداوند در وجود مادران قرار داده است در وجود مردان نیست و بانوان نباید با مسایل جزیی جایگاه خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به هدف قرار دادن خانواده ها از سوی دشمن برای فروپاشی، خطاب به بانوان گفت: نباید اجازه دهیم دشمن به درون خانواده ها رخنه کند، هر چند تا کنون هم دشمن در این زمینه موفق نبوده و با وجود زنان آگاه، تحصیلکرده، با بینش اسلامی باز هم موفق نخواهد شد.

فرماندار بندرعباس، موفقیت مردان را در جامعه مرهون حضور و پشتوانه بانوان از آنان ذکر و تصریح کرد: در کنار هر مرد موفقی یک زن سختکوش و با افکار توانمند قرار دارد.

همچنین در این مراسم خانم منتظری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و حاج آقا ارجمند استاد حوزه و دانشگاه به مناسبت این روز و جایگاه زن در جامعه و نقش فاطمه زهرا در بینش و آگاهی جامعه اسلامی سخنانی را بیان کردند. در پایان از همه بانوان شاغل در فرمانداری تجلیل و هدایایی نیز تقدیم آنان شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!