برگزاری آیین تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان بستک

ارسال شده در ۲ بهمن ۱۴۰۰

آیین تکریم تعدادی از مادران و همسران شهدای شهرستان بستک همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان،نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و  تعدادی از مادران و همسران شهدا در محل فرمانداری برگزار شد.

دکتر بستان ضمن تسلیت به مناسبت سالروز وفات ام‌البنین (س) اظهار داشت: نامگذاری سالروز وفات ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم همسران و مادران شهدا و برگزاری این آیین اقدام بسیار زیبایی است، چرا که مادران و همسران شهدا حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند.

 وی تصریح کرد: جایگاهی که مادران و همسران شهدا دارند کمتر از شهدا نیست و وظیفه همه ما این است که بتوانیم خدمتگذار خوبی برای خانواده شهیدان باشیم.

بستان همچنین در جلسه کارگروه تخصصی بانوان با اشاره به فضایل حضرت فاطمه زهرا(س)، بانوان را به تأسی از سیره و زندگی آن حضرت تشویق نمود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بستک افزود: حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و .. نشانه توانمندی و ظرفیت بالای بانوان در جامعه است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب رخ داد.

ولی بستان در ادامه با اشاره به ظرفیت بانوان شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی اجتماعی،ورزشی و… خواستار معرفی و تجلیل از بانوان فعال شهرستان شد.

وی در پایان از ادارات شهرستان خواست با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت زن و دهه مبارک فجر با امور بانوان فرمانداری همکاری نمایند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!