کاکلی: رکوردهای ورودی انگیزه را از دو و میدانی‌کاران گرفت

ارسال شده در ۲ بهمن ۱۴۰۰، توسط ایرنا

دونده سرعتی ایران گفت: دختران دو و میدانی‌کار با رکوردهای بالایی که فدراسیون برای ورودی مسابقات داخل سالن آسیا در نظر گرفته بود، انگیزه خود را از دست دادند.

الهام کاکلی اظهار داشت: حدنصاب‌هایی که فدراسیون دو و میدانی برای کسب سهمیه ورودی مسابقات داخل سالن آسیا در نظر گرفت، مقداری برای دختران ما زیاد و غیر واقعی بود.

وی افزود: این رکوردها سبب می‌شود تا دختران انگیزه نداشته باشند. فدراسیون باید رکوردهای منطقی بگذارد.

ملی‌پوش دو و میدانی عنوان کرد: همه ساله مسابقات داخل سالن باشگاه‌های کشور اواخر بهمن ماه برگزار می شد و امسال بخاطر آنکه مسابقات آسیایی زودتر برپا می‌شود، این رقابت‌ها زودتر از سال گذشته برگزار شد.

وی یادآور شد: فدراسیون شاید به این دلیل رکوردهای بالایی برای ورود به مسابقات داخل سالن آسیا گذاشت تا نفرات کمتری را راهی این رقابت‌ها کند و به احتمال زیاد، بودجه نداشتند.

کاکلی خاطرنشان کرد: حتی دختران با دیدن این رکوردها عنوان کردند که ما نمی‌توانیم  این رکوردها برسیم و ناامید شدند.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ بخاطر کرونا دیر به اتمام رسید و بخاطر همین بیشتر دو و میدانی‌کاران و حتی خودم آماده نبودیم.

این دونده سرعتی گفت: برای مسابقات داخل سالن باشگاه‌های کشور آماده نبودم و هدفم از حضور در این رقابت‌ها آغاز فصل بود. حتی با دیدن رکوردها گفتم که نمی‌توانم به چنین حد نصاب‌هایی برسم.

وی اظهار کرد: در این مسابقات هم در دوی ۴۰۰ متر شرکت کردم که با ثبت ۵۸ ثانیه، رکورد خوبی نیاوردم. نمی‌خواستم تا به رکورد خوبی برسم هدف فقط شرکت کردن بود چون آماده نبودم اما در مسابقات لیگ ۵۶ ثانیه رکورد زدم.

کاکلی یادآور شد: ۵۴.۳۰ ثانیه الان برای دوی ۴۰۰ متر داخل سالن با توجه به ظرفیت‌های که داریم، زیاد است. نه اینکه کلا عدد بالایی باشد اما در این فصل نمی‌توانیم این رکورد را بزنیم و شاید بعدا بتوانیم به این رکورد برسیم.

مسابقات دو و میدانی داخل سالن باشگاه های کشور روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و تنها در بخش مردان شاهین مهردلان در پرتاب وزنه موفق شد تا رکورد ورودی مسابقات آسیایی را کسب کند. 

مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا بهمن ماه در قزاقستان برگزار خواهد شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!