مجللی: با سرمربی برزیلی تیم ملی قایقرانی می‌توانیم در هانگژو به مدال برسیم

ارسال شده در ۱۸ دی ۱۴۰۰، توسط ایرنا

مربی تیم ملی قایقرانی گفت: با مربیان خارجی زیادی کار کردم اما حضور «پدرو سنا» می‌تواند به تجربیات ما اضافه کند و می‌توانیم در کنار این سرمربی برزیلی روند رو به رشدی داشته باشیم و در کنار او در بازی‌های آسیایی به مدال برسیم.

مهسا مجللی اظهار داشت: با توجه به اینکه تمامی تمرینات در فضای باز است و همه قایقرانان تست کرونا را قبل از تمرینات انجام می‌دهند، از این نظر مشکلی نداریم و همه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر اردوهایی برای آماده‌سازی ورزشکاران برگزار می‌شود تا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. هر چند قابل پیش‌بینی نیست، اما نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که در این بازی‌ها به مدال می‌رسیم اما قایقرانان با انگیزه زیادی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند و شاهد درخشش ورزشکاران در این بازی‌ها خواهیم بود.

مربی تیم ملی قایقرانی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد تعداد قایقرانان اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص نیست و باید اردوها برگزار شود و در نهایت با برگزاری مسابقات انتخابی، نفرات اعزامی به چین مشخص خواهند شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه «پدرو سنا» سرمربی برزیلی را برای تیم ملی آب‌های آرام در بخش زنان و مردان داریم، قرار است سه هفته تمرینات در اردوهای تیم ملی و یک هفته تمرینات در منزل انجام شود اما شاید این تمرینات و اردوها با توجه به نظر کمیته فنی و فدراسیون تغییراتی داشته باشد.

مجللی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم در مسابقه مهمی نتیجه بگیریم، مستلزم همکاری وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون، ورزشکاران و مربیان است. ورزشکاران ایرانی فوق‌العاده هستند و تلاش زیادی برای کسب مدال دارند تا پرچم ایران را در میادین بین‌المللی بالا ببرند.

وی اضافه کرد: می‌خواهیم در بازی‌های آسیایی به نتیجه خیلی مطلوب برسیم و این روندی که اکنون آغاز شده، روبه رشد است و با برنامه‌ریزی مدون حتما می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی در رشته قایقرانی باشیم.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه «پدرو سنا» یکی از مربیان خوب قایقرانی است، گفت: با مربیان خارجی زیادی کار کردم اما حضور پدرو می‌تواند به تجربیات ما اضافه کند و همکاری خوبی با او داریم و می‌توانیم در کنار وی روند رو به رشدی داشته باشیم. وی سرمربی تیم ملی ژاپن و برزیل بود و با وجود وی می‌توانیم به مدال برسیم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!