ملی‌پوش فوتسال زنان: کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی داریم

ارسال شده در ۱۸ دی ۱۴۰۰، توسط ایرنا

عضو تیم ملی فوتسال زنان گفت: تیم ملی در ۲ سال گذشته هیچ اردو و مسابقه‌ای نداشته و کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا خواهیم داشت.

مهدیه محمودی‌نیا اظهار داشت: آخرین بار در سال ۹۸ به اردوی تیم ملی فوتسال زنان دعوت شدم اما به دلیل کرونا آن اردو لغو و تاکنون هیچ خبری از مسابقات و تمرینات تیم ملی نیست. از همه مهم‌تر رده پایه‌ای هم در فوتسال زنان نداریم.

وی افزود: تیم ملی فوتسال زنان قهرمان آسیا شده اما این جایگاه را چگونه باید حفظ کنیم؟ به یاد دارم که ۲ سال گذشته تیم جوانان نیز به مسابقات کافا که سطح بالایی نداشت، اعزام شد اما بعد از آن تیم ملی در هیچ یک از مقاطع سنی اردویی نداشته و با این شرایط انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نمی‌ماند.

ملی‌پوش فوتسال زنان یادآور شد: بسیاری از تیم‌ها چون ژاپن و چین تمرینات خود را مدت‌هاست که شروع کردند و متاسفانه ما از همه آنها عقب ماندیم. نبود اردو و مسابقات تدارکاتی برای تیمی که ۲ بار قهرمان آسیا شده، یک ضعف محسوب می‌شود. با توجه به اینکه تیم‌ها از ما جلوتر هستند حتما در آسیا با دیدن پیشرفت این تیم‌ها و ضعف خودمان شگفت زده می‌شویم. 

وی عنوان کرد: در لیگ برتر این فصل برای پیکان بازی می‌کنم و نیلوفر اردلان هدایت این تیم را برعهده دارد. پیکان تیم حرفه‌ای است و باشگاه هم شرایط خوبی دارد. این فصل دستمزدهای بازیکنان نسبت به فصل گذشته بیشتر شده و جا دارد که از سرمربی، مربی و حتی مدیرعامل پیکان تشکر کنم.

بازیکن تیم پیکان با اشاره به اینکه سطح مسابقات لیگ برتر بالا رفته است، گفت: هر سال جوانان با بازی کردن در کنار باتجربه‌های ملی‌پوش تلاش می‌کنند تا سطح بازی خود را بهبود بخشند. امسال در گروه دوم یعنی گروه مرگ لیگ برتر قرار داریم اما تاکنون توانستیم همه بازی‌ها را به جز یک دیدار ببریم و در صدر گروه دوم قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا علاقه دارد تا دوباره به فوتبال بازگردد، افزود: علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ندارم. به فوتسال بیشتر علاقمندم و جایگاهی که بدنبال آن هستم در فوتسال می‌رسم. در فوتبال ۲ سال تجربه کسب کردم و هر چند رسیدگی در آن بیشتر اما آینده‌ام در فوتسال بهتر است.

محمودی‌نیا یادآور شد: لژیونر شدن یک پوئن مثبت برای بازیکنان است و اگر فردی بتواند در تیم‌های اروپایی بازی کند، رویداد فوق‌العاده‌ای خواهد بود. امیدوارم فدراسیون فوتبال بازی‌های دوستانه  و ملی زیادی را برگزار کند تا این اتفاق زودتر رخ دهد اما متاسفانه چنین شرایطی نداریم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!