جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان بستک برگزار شد

ارسال شده در ۲۷ آذر ۱۴۰۰

جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان بستک به ریاست قسوریان سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور اعضای این کارگروه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حمید قسوریان در این جلسه به اهمیت نقش زنان در جامعه و حضور فعال در همه زمینه ها بالاخص ورزش شهرستان اشاره کرد و افزود: لازم است جلسه ای با موضوع ورزش بانوان با حضور هیأت ها و مدیرکل ورزش استان تشکیل گردد.

وی اضافه کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی بایستی مکانی مناسب را برای ورزش بانوان در روستاها اختصاص دهند.

سرپرست فرمانداری بستک در ادامه بر برگزاری مراسمات ویژه بانوان شهرستان در محل پارک بانوان و جانمایی پارک بانوان جناح،کوهیج و هنگویه در قالب ماده ۳ در نزدیکترین مکان به شهر تأکید کرد.

 بازدید از مکان‌ها و فعالیت های بانوان روستاها و خانه های صنایع دستی ،تشکیل جلسه با مدیرکل میراث فرهنگی جهت بررسی مسائل و مشکلات، تشویق جمعیت بانوان شهرستان و زنان باردار جهت ترزیق واکسیناسیون طرح خانه به خانه و همکاری با شبکه بهداشت و درمان از دیگر مواردی بود که نماینده عالی دولت در شهرستان در این جلسه مطرح نمود.

گفتنی است در پایان طی حکمی از سوی فرماندار، فاطمه ابراهیمی بعنوان مشاور فرماندار در امور زنان و خانواده منصوب و از فعالین اجتماعی زیر مجموعه کمیته های بانوان شهرستان تقدیر شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!