تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف هرمزگان اجرا می‌کند

ارسال شده در ۱۵ آذر ۱۴۰۰

با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی؛ تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه فصل زمستان در استان هرمزگان به اجرای برنامه می‌پردازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در این رابطه اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به رنگ‌بندی جدید و خروج هرمزگان از شرایط پرخطر پس از ماه‌های متوالی، امکان حضور تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف هرمزگان فراهم شد.

پروین پشتکوهی افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شادی و نشاط و کاهش آسیب های ناشی از کرونا و زلزله به استان دعوت شده و سعی شده است در مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های نمایش ، قصه گویی و بازی و سرگرمی  می پردازد.

پشتکوهی بیان کرد: این تماشاخانه‌ها با برنامه‌ریزی معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری اداره‌کل کانون استان هرمزگان، راهی مناطق هرمزگان می‌شود.

مدیرکل کانون هرمزگان عنوان کرد: ۲۶ برنامه‌ و نمایش‌ به ترتیب در شهرستان‌ها و محله‌های حاجی‌آباد، احمدی، فین، دشت مارم، بندرعباس (پالایشگاه، شهرک گاز، محله شمیلی‌ها، سورو)، ایسین، قلعه‌قاضی، بندرپل، خمیر، بستک، جناح، بندرلنگه، گزیر، کنگ، قشم، لارک، بندرعباس(محلات اسلام‌آباد، دو هزار) سیریک، میناب و ابوموسی برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

پشتکوهی اضافه کرد: نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری در تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان هرمزگانی اجرا می‌شود.این نمایش نوشته آرتور فاکویز و ترجمه مریم سلطانیان از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در شهرها و جزایر استان هرمزگان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: سپیده و سحر زینلی، هاشم خلیلی و احمد تیموری بازیگران این نمایش هستند. عادل بزدوده به عنوان مشاور هنری و محمد نجفی به عنوان آهنگساز با این نمایش همکاری می‌کنند.

با توجه به برون‌رفت از شرایط بحرانی کرونا،  تماشاخانه‌های سیار کانون با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشورمان، میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف و جزایر استان هرمزگان می‌شود. امکان سفر به جزایر جنوبی و مناطق مختلف استان هرمزگان از روز ۱۴ تا ۲۳ آذر ۱۴۰۰ فراهم شده است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!