اجرای مرحله‌ی منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به صورت آنلاین

ارسال شده در ۸ آبان ۱۴۰۰، توسط ایسنا

برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قصه‌گویی هرمزگان در مرحله منطقه‌ای شرکت می‌ کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان افزود: با حضور قصه‌گویان برگزیده استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله منطقه‌ای برگزار می‌شود.

پروین پشت کوهی با اشاره به اینکه ملک چیذری، محمدرضا یوسفی و حامد زحمتکش داوران گروه دو مرحله منطقه‌ای به صورت آنلاین قصه‌ها را داوری خواهند کرد، اظهار کرد:  به باور ما قصه‌ها با آمدن کرونا بیشتر در دل کودکان و نوجوانان جا باز کردند. در این دوران به شیوه‌های مختلف کنار بچه‌ها  بودیم و با برگزاری جشن‌های مجازی، برگزاری لایو در صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی و حتی با قصه‌های صوتی بچه‌ها را به سرزمین قصه‌ها بردیم.

وی بیان کرد: پس از برگزاری مرحله استانی، روز پنجشنبه ششم آبان ساعت ۱۶:۲۰  برگزیدگان مرحله استانی در بخش ملی قصه‌گویی می‌کردند تا داوران از طریق فضای مجازی بهترین‌ها را برای ورود به مرحله بعدی انتخاب کنند.

پشتکوهی اضافه کرد: راه‌یافتگان به مرحله منطقه‌ای در بخش زنان و مردان خاتون سعدینی  با قصه «مراد سونی»، شادی آزاد با قصه «گل پونه و آسمون» و آناهیتا محلفی  با قصه «تولد یک قلب» هستند. همچنین در بخش دختران و پسران  محمدامین سالاری  با قصه «صدای ساز سهراب»، فاطمه زهرا احمدی فینی با قصه «آسیاب بچرخ» و  یسنا حیدری  با قصه «نقره ماهی» سه نوجوانی هستند که قصه‌گویی خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش قصه‌های آیینی سنتی رده زنان و مردان شهرزاد زارعی با قصه «رستم و تهمینه» و در بخش دختران و پسران کوثر شهدادی با قصه « نبرد سهراب و گردآفرید» و رایان شاهی با قصه «ضحاک اهریمن» روز شنبه هشتم آبان ساعت ۱۵:۰۰ از پیج انجمن قصه‌گویی اجرا خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان در پایان اضافه کرد: برای دیدن اجرای قصه گویان استان هرمزگان در این مرحله روز شنبه هشتم آبان ساعت ۱۵:۰۰ از طریق صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی استان هرمزگان به آدرس Ghesehgouee_hormozgan  می‌توانند قصه ها را تماشا کنند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!