اهدا ۳۳ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان حاجی‌آباد

ارسال شده در ۱ آبان ۱۴۰۰

طی مراسمی با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد،جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، رییس کمیته امداد امام خمینی ره و جمعی از مسئولان شهرستان تعداد ۳۳ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان حاجی‌آباد اهدا شد

در راستای تسهیل امر ازدواج با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان تعداد ۳۳ سری جهیزیه در قالب پنج قلم کالا به زوج های جوان اهدا شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این مراسم با تبریک سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه (س) و تبریک به زوج های جوان با قدردانی از برنامه ها  و مدیریت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در راستای حل مشکلات جوانان اظهار کرد: برگزاری ازدواج آسان از مشکلات اجتماعی جلوگیری می‌کند.

جهانگیری با بیان اینکه جوانان امیدهای آینده هستند افزود:تسهیل در امر ازدواج و کمک به جوانان جامعه امروزه امری است که باید مورد توجه  گیرد.

وی اضافه کرد: باید به سمت و سویی برویم که این قبیل برنامه ها بعنوان الگو در جامعه فرهنگ سازی شوند .

 فرماندار حاجی‌آباد ایجاد اشتغال را از مهمترین برنامه های شهرستان خواند و تصریح کرد: اقدامات خوبی در  فراهم کردن زیرساخت‌های اشتغال پایدار در شهرستان انجام شده است که جوانان می توانند متناسب با نیاز کارگاههای فعال در شهرستان مشغول شوند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!