یک داور و شش شرکت کننده از استان هرمزگان راهی نوزدهمین المپیاد ملی مهارت شدند

ارسال شده در ۱ آبان ۱۴۰۰

مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت، با ابلاغ حکمی جداگانه، فاطمه سیرجانی زاده را به عنوان به عنوان داور” رشته ی فناوری مد” نوزدهمین المپیاد ملی مهارت که در استان اصفهان برگزار می شود منصوب کرد.

بنا بر این گزارش ،اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت : شش نفر مهارت آخته پس از موفقیت در آزمون های المپیاد مهارت شهرستانی و استانی موفق به شرکت در مسابقات کشوری شده اند.

وی اظهار کرد: مارال محمدخانی در رشته ی جواهر سازی عازم استان سیستان و بلوچستان می باشد و روز دوشنبه در زاهدان مسابقه خواهد داد. همچنین محمد حسین پیشداردر رشته ی “راهکارهای نرم افزار برای تجارت “در شاخه ی فناوری اطلاعات سوم آبان ماه عازم شیراز خواهد شد.

کریمی افزود : در رشته ی آجرچینی صالح مراد علیزاده و در رشته ی فناوری وب محمد قاسمی نسب تختی و آرشان حسن زاده و همچنین در رشته ی فناوری مد (خیاطی) خانم سلوی زعفری حقی نیمه ی دوم آبان ماه به بعد مشخص خواهد شد که در چه استانهایی به رقابت با رقبای خود خواهند پرداخت. شرکت کنندگاه المپیاد مهارت زیر سن ۲۱ سال می باشند.

شایان ذکر است نوزدهمین المپیاد ملی مهارت با توجه به شیوع ویروس کرونا بصورت غیر متمرکز و تا آذرماه سالجاری در ۱۳ استان برگزار خواهد شد و برگزیدگان در قالب تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در سال ۲۰۲۲ به شانگهای چین اعزام خواهند شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!