تیم شهرداری بندرعباس به مرحله پایانی فوتبال ساحلی بانوان کشور راه یافت

ارسال شده در ۱۷ مهر ۱۴۰۰

تیم بانوان شهرداری بندرعباس چهار بازی مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور را با پیروزی به پایان برد و با کسب ۱۲ امتیاز راهی مرحله پایانی این رقابت ها شدند.

 تیم شهرداری بندرعباس در ادامه بازی های لیگ برتربانوان در آخرین بازی با نتیجه هفت بر ۲ از سد گلساپوش یزد گذشت.

باری شهرداری ملیحه نورالدینی سه گل، سحر عاملی ۲ گل، سهیلا لرستانی و طیبه ایرانی هر کدام یک گل در این بازی به ثمر رساندند.

بانوان شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار خود با نتیجه هفت بر ۲ از سد تیم تازه لیگ برتری ستارگان مکران سیریک دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها گذشت.

در این دیدار ملیحه نورالدینی چهار گل و فاطمه معماری، مهسا عرب و سحر عاملی هر کدام یک گل برای شهرداری به ثمر رساندند.

بانوان شهرداری بندرعباس در دومین دیدار خود از سری مسابقه‌ها لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور به میزبانی استان یزد با نتیجه چهار بر ۳ تیم ذوالفقار جم بوشهر را شکست داد تا دومین پیروزی خودش را جشن بگیرد. ملیحه نورالدینی سه گل و سحر عاملی یک گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند.

تیم شهرداری بندرعباس در سومین دیدار خود با نتیجه ۱۲ بر یک تیم خاتون بم را شکست داد تا سومین پیروزی خودش را در این دوره از مسابقه کسب کند.‌

ملیحه نورالدینی و مهسا عرب هرکدام سه گل، سحر عاملی ۲ گل، سهیلا لرستانی ، طیبه ایرانی ، نرکس مراد و  وجیه صادقی هرکدام یک گل به ثمر رساندند.

اعضای کادر فنی تیم شهرداری را شیما زینلی سرپرست، مریم محمودی مدیر تیم، نادیا احمدی تدارکات، حمیده سلطانی زاده سرمربی و فاطمه یگانه  مربی تشکیل دادند.

تیم ستارگان مکران سیریک دیگر نماینده هرمزگان در پایان این مرحله با سه شکست و یک برد به کار خود پایان داد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!