بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان ۴۵۰ بسته لوازم تحریر را بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع کرد

ارسال شده در ۳ مهر ۱۴۰۰، توسط فارس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان از توزیع ۴۵۰ بسته لوازم‌ تحریر و کیف بین دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار شرق استان خبر داد.

علیرضا صالحی  اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ۴۵۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار شرق استان توزیع شد که از این تعداد ۳۰۰ بسته آن ویژه دانش آموزان ابتدایی و ۱۵۰ بسته دیگر ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه است.

وی با بیان اینکه ماهیت ذاتی بسیج مردمی است، گفت: هرجا نیاز باشد با همه وجودمان برای خدمت رسانی به مردم به میدان می‌آییم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان با تأکید بر حمایت این تشکل از افراد آسیب پذیر اجتماع، افزود: تلاش می‌کنیم با تعامل و همکاری سایر نهادها افراد نیازمند جامعه هدف را شناسایی و از آنها حمایت کنیم.

صالحی با بیان اینکه رشادتها و فرهنگ ایثار را از منش شهدا با همه وجود درک کرده ایم، اذعان داشت: امنیت و صلابت امروز کشور مدیون خون پاک شهدا و رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

وی ایراد داشت: دفاع مقدس حادثه‌ای تاریخی در کشور است که هر چند برخی خسارت‌ها را بر کشور تحمیل کرد، اما آوازه عزت و سربلندی مردم ایران را به گوش جهانیان رساند. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان در پایان گفت: شهدای هشت سال دفاع از کیان اسلامی که در جبهه های حق علیه باطل ایثارگرانه در برابر تمام قدرتهای جهانی ایستادگی کردند و امنیت و آسایش این مرزبوم  از برکت خون پاک شهیدان است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!