توانمندسازی سرمایه های اجتماعی بازنشسته استان جدی گرفته شود

مدیر کل امور زنان و خانواده در بازدید از خانه‌های امید صندوق بازنشستگان استان مطرح کرد؛

ارسال شده در ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

یگانه ضمن گرامیداشت ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و بازنشستگان و در راستای تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان جامعه  گفت: حضور پر فایده این قشر از جامعه و استفاده از تجربیات، تخصص ها و توانایی های آنان و همچنین در نظر گرفتن امکانات برای گذران اوقات فراغت و ضرورت حفظ رابطه اجتماع با بازنشستگان می‌توانند نقطه عطف روشنی برای جوانان این مرز و بوم باشد.

به گزارش آوای دریا مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری افزود: با در نظر گرفتن زیرساخت‌های موجود استان هرمزگان در بستر فعالیت های فرهنگی، آموزشی و تسهیلات بهداشتی درمانی می توان به سلامت روحی ، روانی و جسمانی این عزیزان کمک کرد و با فعال نمودن این بخش در مراکز و خانه های امید صندوق بازنشستگان نسبت به ایجاد نشاط و خلاقیت در این قشر ارزشمند جامعه اقدامات شایسته ای انجام داد.

یگانه ضمن بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های متفاوتی وظیفه دارند افزود: دستگاه ها نسبت به سرمایه های انسانی موثر در بخش های تخصصی خود بی تفاوت نباشند و از سرمایه های اجتماعی به نحو احسنت و در راستای تقویت دانش، آگاهی و بصیرت افزایی نیروهای جوان خود استفاده نمایند.

در پایان مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آمادگی حوزه زنان و خانواده استان را در راستای همکاری در جهت فعال سازی و توانمندسازی بازنشستگان استان در ابعاد مختلف برنامه های فرهنگی و آموزشی اعلام نمود.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!