دیدار مربیان آموزش فنی و حرفه ای با فرماندار شهرستان سیریک

ارسال شده در ۹ مرداد ۱۴۰۰

بمناسبت هفته  جهانی ملی مهارت و ۶ مرداد ماه روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای خانم زارعی و آقای زارعی از مربیان فنی و حرفه ای شهرستان با احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک دیدار و نشست صمیمانه ای درخصوص برگزاری دوره های آموزشی به منظور حرفه آموزی برای ایجاد اشتغال پایدار داشتند

فرماندار شهرستان سیریک در این نشست ضمن تبریک و گرامیداشت هفته جهانی مهارت و روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای گفت: هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، فرصتی مهم و ارزشمند برای تربیت نیروی کار ماهر در بخش‌های مختلف جامعه است.

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک افزود: امروزه مهارت­های فنی و آموزش و ترویج آنها می­ تواند در توسعه اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و مولد و تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی مهم ایفا کند.

وی یادآور شد:وظیفه و کارکرد سازمان آموزش فنی و حرفه­ ای نیز به عنوان متولی این عرصه با ایجاد بسترهای مناسب مهارت‌آموزی متناسب با نیاز بازار برای اقشار مختلف شهرستان بویژه جوانان و افراد جویای کار و علاقمندان به رشته های فنی و حرفه ای بسیار با اهمیت برشمرد.

جمالدینی اضافه کرد:امیدواریم در سال تولید، پشتیبانی­ ها و مانع زدایی­ ها در راستای آموزش و تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز شهرستان در بخش‌های مختلف گام‌های ارزشمندی برداشته شود. نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک با تبریک مجدد هفته مهارت این روز را به همه کارآموزان، کارکنان و مربیان پرتلاش حوزه مهارت‌آموزی و متولیان و مسئولان فنی و حرفه ای تبریک گفت و : از تلاش‌های مسئولان و مربیان فنی و حرفه ای در بسط و گسترش آموزش‌های مهارتی و کاربردی که منجر به ایجاد اشتغال جوانان و مردم شهرستان سیریک می شود قدر دانی و تشکر کرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!