اجرای طرح ارتقای سلامت روان ویژه خانواده های ایثارگر و شاهد وزارت ورزش

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

ارسال شده در ۲۶ تیر ۱۴۰۰، توسط ایرنا

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت: طرح ارتقای سلامت روان ویژه خانواده های ایثارگر و شاهد وزارت ورزش و جوانان به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان همزمان با روز ملی ازدواج به صورت آنلاین اجرا می‌شود.

 اعظم کریمی افزود: این دفتر با همکاری و مشارکت دفتر امور ایثارگران وزارت و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در نظر دارد هم زمان با ۲۱ تیر ماه روز ملی ازدواج، طرح ارتقای سلامت روان ویژه خانواده های ایثارگران و شاهد وزارت ورزش و جوانان را اجرا کند.

وی تصریح کرد: هدف از این طرح که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، ارتقاء و توانمند سازی خانواده های شاهد و ایثارگر وزارت ورزش و جوانان در کل کشور است و آموزش ها توسط اساتید و مدرسان حوزه روان شناسی و مشاوره دانشگاه انجام می شود.

کریمی در ضرورت اجرای این طرح گفت: با توجه به مسائل خاص خانواده های شاهد و ایثارگر و لزوم توجه به سلامت روانی، خانوادگی و اجتماعی و تسکین آلام روانی آنان این دوره با هدف ارتقاء مهارت‌های لازم و توانمندسازی در جهت مواجهه با مسائل و موقعیت های مختلف زندگی، افزایش توان روحی در مقابله با رویدادهای ناخوشایند، تمرین صبر و شکیبایی و بهره‌وری از فرصت‌های زندگی با سرفصل های آموزشی ذیل اجرا می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در پایان گفت: هر یک از موضوعات در قالب ۴ جلسه دو ساعته برگزار و در پایان دوره گواهینامه آموزشی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!