۳۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد

ارسال شده در ۲۶ تیر ۱۴۰۰
370 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد

همزمان با سالروزپیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام با حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و مقارن با روز ازدواج، آیین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی توسط کمیته امداد استان برگزار شد.

به گزارش آوای دریا وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام با حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و روز ازدواج، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، آیین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان برگزار شد.

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این آیین اظهار داشت: در راستای ترویج ازدواج آسان همزمان با سالروز ازدواج گل‌های سرسبد عالم خلقت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها توفیق داریم، تعداد ۳۷۰ سری جهیزیه را به نوعروسان هرمزگانی تقدیم کنیم.

تراهی افزود: ارزش هر سری جهیزیه بالغ بر ۲۵ میلیون تومان و شامل کالاهای اساسی برای آغاز زندگی است، برای این کار از محصولات ایرانی استفاده شده و در مجموع اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اختصاصی امداد استان و مشارکت خیرین هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در سال جاری توفیق حاصل شده که به کمک خیرین و سایر ارگان‌ها و نهادها برای کمک به زوج های جوان نیازمند تحت حمایت دومین مرحله از اهدای جهیزیه داشته باشیم و مرحله سوم را نیز بالغ بر ۵۰۰ سری جهیزیه در دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اهدا خواهیم نمود.

در این مراسم محمود رضا امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز از تدوین برنامه‌های مناسب برای روز ازدواج در این استان خبر داد و گفت: در هرمزگان در ایام کرونا شاهد افزایش ازدواج و کاهش طلاق بوده‌ایم .

وی همکاری برای ازدواج آسان جوانان و ارائه مشاوره به زوج‌های جوان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سال جاری برشمرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!