فرماندار جاسک : آسیب های اجتماعی اگر به موقع مرتفع نشود می تواند از ویروس کرونا هم بدتر باشد

ارسال شده در ۲۶ تیر ۱۴۰۰

رادمهر : ظرفیت  سمن ها ، خیرین  در کنار دستگاهای مرتبط باید برای مرتفع کردن برخی مسائل اجتماعی با داشتن برنامه های مناسب تلاش کنند .

محمد رادمهر در جلسه کارگروه اجتماعی ،فرهنگی ،سلامت ، زنان و خانواده  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت :کارگروه اجتماعی وفرهنگی مهم ترین کارگروهی است که می تواند با تشکیل گروه های مختلف به بررسی وارائه راهکار برون رفت از آسیب های اجتماعی وحل مسائل فرهنگی بپردازد .

رادمهر  تصمیم گیری ، برنامه ریزی ، هدایت ، هماهنگی و نظارت بر نحوه فعالیت ها را از مهمترین وظایف کارگروه فرهنگی اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد :  جامعه موفق جامعه ای است که بتواند ازسرمایه های اجتماعی خود به نحوه مطلوب استفاده کرده و با بهره گیری از نظر اساتید ، روحانیون، فرهنگیان و فرهیختگان جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی گامهای موثری بردارد.

وی گفت: جهت شناسایی آسیب های اجتماعی در جلسات کارگروه اجتماعی فرهنگی باید چالش های این حوزه مورد بررسی و برای پیشگیری از آن باید برنامه هایی تدوین گردد.

فرماندار جاسک  در پایان افزود: شرایط باید به نحوی رقم بخورد که هر یک از ادارات و دستگاههای شهرستان با هماهنگی ضمن استفاده از ظرفیت ها ، مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان را براساس حرکت نظام مند تحقق بخشند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!