مدیریت و نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی برای دانش آموزان با تعامل و همراهی خانواده ها و مسئولین صورت گیرد

فرماندار بستک در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت اوقات فراغت تأکیدکرد:

ارسال شده در ۲۶ تیر ۱۴۰۰

حسینی قتالی فرماندار بستک در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که با حضور امام جمعه شهرستان و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد اظهار داشت: شرایط کرونایی باعث کاهش تحرک و فعالیت بدنی و همچنین تأثیرات منفی فراوانی بر جوانان و نوجوانان داشته و ترس از این بیماری نیز موجب افسردگی و خانه نشینی بسیاری از افراد شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات ومعضلات در جامعه خصوصا در بین جوانان بیکاری است که خود منشأ بسیاری از آسیب ها و انحرافات اجتماعی است که ضرورت دارد با توجه به اینکه جوانان آینده سازان جامعه هستند به آنها توجه بیشتری کرد.

فرماندار بستک در ادامه با تأکید بر مدیریت فضای مجازی و با اشاره به شیوع ویروس کرونا وتحت تاثیر قرار دادن اوقات فراغت دانش آموزان بیان داشت:دانش آموزان علاوه‌ بر اینکه دوران تحصیل خود را به صورت عادی و همانند سال‌های قبل سپری نکردند برای اوقات فراغت تابستانه نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت مواجه هستند و همین امر باعث شده تا بیشتر اوقات خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بگذرانند که لازم است مسئولین مربوطه با کمک اولیا با برنامه ریزی و مشغول نمودن دانش آموزان با کلاس‌های آموزشی و مفید در نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی به دانش آموزان گام بردارند.

حسینی قتالی در پایان ضمن تشکر از فعالیت هیأت کوهنوردی شهرستان صعود موفقیت آمیز دو کوهنورد بستکی به قله ۵۶۷۱ متری دماوند را تبریک گفت.

در پایان از علی آزاد و صبورا راستی دو نفر از کوهنوردان شهرستان بستک که در تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ موفق به صعود قله ۵۶۷۱ متری دماوند معروف به بام ایران شدند تقدیر شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!