مسافرکش های سارق طلای زنان کهنسال در بندرعباس دستگیر شدند

ارسال شده در ۱۹ تیر ۱۴۰۰، توسط ایرنا

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: اعضای یک باند که در قالب مسافرکش بانوان کهنسال را سوار خودرو شخصی می کردند و طلاهای آنان را به سرقت می بردند ، در بندرعباس دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: پس از چندین فقره سرقت طلا از بانوان کهنسال در پوشش مسافر که در سطح شهر بندرعباس انجام شده،رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآ گاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات تخصصی از مال باختگان نشان داد  همه سرقت ها به یک شیوه و شگرد انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اظهار داشت: طی بررسی های دقیق صورت گرفته صحنه ها و محل های مورد نظر در زمان های سرقت و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، هویت سارقان که از طوایف خاص کشور با عنوان باند فیوج بودند شناسایی شدند.

سرهنگ کرمی اضافه کرد:مأموران با رصد فعالیت سارقان، موفق شدند  یک دستگاه پراید پلاک مخدوش که  بانوان کهنسال را در قالب مسافرکش سوار می کرد را شناسایی کنند.

این مسئول انتظامی ادامه داد:  سارقان به محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کردند که در یک عملیات غاغلگیرانه و ضربتی خودرو  توقیف شد و سه نفر سارق دستگیر  و به پلیس اگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس استان هرمزگان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرم  شدند ولی با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه و مواجهه با قرائن و مستندات موجود، به ۲۲ فقره سرقت زیورآلات طلاجات از بانوان کهنسال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اقرار کردند.

سرهنگ کرمی یادآور شد: در این رابطه سه نفر سارق و هشت نفر مالخر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!