آغاز طرح اشتغال‌زایی روستایی در شش روستای شهرستان خمیر

ارسال شده در ۱۹ تیر ۱۴۰۰

فرماندار خمیر گفت: طرح اشتغال پایدار روستایی در ۶ روستای درگور ،گری شیخ ، چاهرو ، کسه ، نیمه کار و آرابی آغازشده است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خمیر ادامه داد:این طرح توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی «ره» اجرا می‌شود و در این مرحله به ۱۲۰ نفر از متقاضیان طرح‌های اشتغال زا و همچنین مشاغل خرد، تسهیلات کم‌بهره ۵۰۰ میلیون ریالی درمجموع با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال پرداخت می شود.

میرهاشم خواستار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان که با حضور تعدادی از تولیدکنندگان مشاغل خرد روستایی ، بانک‌های عامل، نمایندگان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و روسای دستگاه های ذی ربط برگزار شد ، ضمن تمجید از اقدام بنیاد برکت در زمینه توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم روستایی شهرستان اظهار کرد:این بنیاد با انجام این طرح‌ در مناطق روستایی، به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده است.

فرماندار خمیر در ادامه گفت: حمایت از طرح‌های اشتغال زا و مشاغل خرد و خانگی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در روستاها،موجب کسب و کار بهتر و رونق اقتصادی مردم آن مناطق خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین اظهار کرد:در روستاهای شهرستان افراد زیادی در زمینه مشاغل خرد و خانگی فعالیت دارند که اگر از آنان حمایت شود و کسب و کار آنان توسعه یابد می توانند زمینه اشتغال افراد زیادی را در روستا فراهم کنند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در ادامه گفت: فرمانداری نیز در کنار تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل های روستایی بوده و هرکجا که مشکلی باشد با تمام توان آماده همکاری است. فرماندار خمیر همچنین از روسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های دولتی خواست روند پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی را تسهیل کنند و تا حصول نتیجه آنان را همراهی کنند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!