نمی گذاریم هیچ دانش آموز نیازمندی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز بماند

ارسال شده در ۱۲ تیر ۱۴۰۰

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: این نهاد هم اکنون به ۴۳ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان، خدمات تحصیلی و آموزشی ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ؛ جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی برای ۴۳ هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در سرفصل های مختلف اشاره کرد و گفت: ۳۵ درصد دانش آموزان در مناطق شهری و ۶۵ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی می باشد.

تراهی با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموز نیازمندی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل باز نخواهد ماند، افزود: با همکاری سازمان آموزش و پرورش و کمک  خیرین مشکلات مالی  دانش آموزان نیازمند را برطرف می نماییم تا آنها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان  تصریح کرد: امسال در سال تحصیلی جدید ۱۰ میلیارد و  ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین اقلام تحصیلی ضروری دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان اختصاص یافته است. این مقام مسئول بیان کرد: این میزان اعتبار برای خرید اقلام تحصیلی ضروری از جمله کتاب، لوازم‌ التحریر، پوشاک، کفش و سایر هزینه‌ها از تحصیلی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!