ورزش نقش مهمی در سلامت خانواده و نشاط اجتماعی ایفا می کند

معاون توسعه ورزش بانوان هرمزگان

ارسال شده در ۱۲ تیر ۱۴۰۰، توسط صبح ساحل

دومین نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان های غرب استان هرمزگان به میزبانی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.‌

 دومین نشست تخصصی مسئولین ورزش بانوان شهرستان های غرب استان هرمزگان  (شهرستان های بندرخمیر ، بستک ،پارسیان ، بندرلنگه ) به میزبانی  شهرستان بندرلنگه با حضور فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان استان ، متقی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر لنگه ،مسئولین ورزش بانوان غرب استان و نائب روسای هیات های ورزشی بندر لنگه  پیرامون بررسی عملکرد، مسائل و مشکلات ورزش بانوان شهرستان ها با هدف ارتقاء و توسعه ورزش بانوان برگزار شد.

فاطمه مرادی معاون توسعه ورزش بانوان استان هرمزگان در این جلسه گفت: ورزش نقش مهمی در سلامت خانواده و نشاط اجتماعی ایفا می کند و ما به عنوان متولی ورزش برای تحقق توسعه ورزش بانوان باید یک برنامه و چشم انداز جامعی را داشته باشیم و با توجه به شرایط کرونایی  نباید از ورزش غافل شد. دی بیان داشت: بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تعداد کم تمرینات قهرمانی را انجام دهیم تا ورزشکاران ما در مسابقات استانی و استعدادهای برتر کشور و مسابقات ملی و بین المللی باعث افتخار آفرینی برای استان هرمزگان باشند .

معاون توسعه ورزش بانوان گفت :  در سال گذشته با اجرای ۹ طرح ملی و با حمایت های  محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان و نگاه ویژه ایشان به توسعه ورزش بانوان ۳۵۰ طرح ملی در استان با تلاش های مسئولین ورزش بانوان و نائب روسای هیات های ورزشی و با توجه به شرایط کرونا انجام شد. وی اظهار داشت : بیشتر این طرح ها جنبه همگانی و انگیزشی دارد و در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل اجراست چرا که از ورزش همگانی استعدادها کشف و نخبه پروری گسترش می یابد.

فاطمه مرادی با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف دختران ما در میادین ورزشی مهمترین شاخصه آن ها محسوب می شود زیرا ورزشکاران ما در جهان تبدیل به یک الگو می شوند الگویی که می توانند تعداد زیادی را همراهی کند و  وقتی ورزش الگو ساز است باید از همه بخش های آن استفاده کرد . وی بیان داشت: در بخش بانوان هم تلاش کنیم بخش عفاف و حجاب را مورد اهمیت قرار دهیم .

ایشان از مسئولین  ورزش بانوان شهرستان ها ی بندر لنگه و پارسیان  خانم رها صابری و خانم مهله یوسف نژاد که به عنوان مسئولین برتر ورزش بانوان شهرستان ها ی در غرب استان انتخاب شدند تجلیل کرد.‌

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!