بیش از ۴۰ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند

ارسال شده در ۱۲ تیر ۱۴۰۰، توسط ایرنا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: در حال حاضر ۴۳ هزار دانش آموز نیازمند استان تحت حمایت این نهاد هستند که نمی‌گذاریم هیچ یک از این افراد در سال تحصیلی جدید به خاطر مشکلات مالی از آموزش باز بمانند.

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: کمیته امداد هرمزگان با استفاده از کمک های دولتی و همچنین مشارکت های مردمی و کمک خیران و با همکاری آموزش و پرورش استان ضمن ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی به دانش آموزان نیازمند، مشکلات مالی آن ها نیز را برطرف کرده تا آن ها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حدود ۱۰۶ میلیارد ریال اعتبار برای تامین اقلام تحصیلی ضروری دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه های دولتی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: این میزان اعتبار برای خرید اقلام تحصیلی ضروری از جمله کتاب، نوشت افزار، پوشاک، کفش و سایر هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان درنظرگرفته شده است.

تراهی اضافه کرد: ۳۵ درصد از دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان در مناطق شهری و ۶۵ درصد در مناطق روستایی هستند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!