بانوان قهرمان هندبال آذرخش بندرعباس تجلیل شدند

ارسال شده در ۱۲ تیر ۱۴۰۰

از بازیکنان قهرمان تیم آذرخش بندرعباس در مسابقات هندبال جنوب کشور تجلیل شد.

به گزارش آوای دریا و به نقل از خبرگزاری فارس، در مراسمی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور حسین احمدی مدیرعامل باشگاه آذرخش و موسوی حامی مالی تیم هندبال ساحلی آذرخش بندرعباس برگزار شد، از بازیکنان تیم بانوان آذرخش بندرعباس قهرمان هندبال ساحلی بانوان منطقه جنوب کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مالک و مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: بازیکنان تیم بانوان آذرخش از بهترین های هندبالیست های ساحلی بانوان کشور هستند و با این قهرمانی دل جامعه ورزش هرمزگان را شاد کردند.

حسین احمدی مالک باشگاه آذرخش در آیین تجلیل از افتخارآفرینان هندبال بانوان آذرخش بیان داشت: بازیکنان آذرخش نشان دادند که از بهترین هندبالیست های ساحلی کشور هستند و با این افتخاری که کسب کردند ثابت کردند که بانوان هرمزگانی سرشار از استعداد هستند و با کمی حمایت می توانند در ورزش کشورحرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی بیان داشت:  بازیکنان آذرخش با این قهرمانی انگیزه بسیار خوبی گرفتند و یقینا در مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور جز تیم های هستند که به روی سکوی می روند.

حسین احمدی گفت: تیم بانوان آذرخش از مربیان کار بلدی دارد و این قهرمانی را مدیون کادر فنی و همه بازیکنان هستیم . البته باید از حامی مالی تیم هم تشکر کنم که با حمایت خوبشان سهم بزرگی در این قهرمانی دارند.‌

وی عنوان کرد: مجموعه هندبال بندرعباس در بخش بانوان از ظرفیت بسیار بالایی در سطح کشور برخوردار است که این نشان از انجام کارهای زیربنایی اصولی در این رشته ورزشی دارد و با تلاش مربیان با دانشی همچون مینا خنفری در آینده هم شاهد موفقیت های بیشتری در هندبال هرمزگان خواهیم بود.

احمدی  با بیان این که رسیدن جوانان ما در درجه بالا در ورزش برگرفته از وجود توانمندی و قابلیت‌های بالای  باشگاه ها در بندرعباس است، خاطرنشان کرد:  نگاه ویژه به مربیان و بازیکنان از جمله برنامه های  ما در مجموعه باشگاه آذرخش است  و به همین خاطر از آن ها حمایت های لازم را خواهیم کرد.

مالک باشگاه آذرخش بیان داشت: این تیم متشکل از دختران موفق و شاخص هندبال هرمزگان با نام آذرخش برابر مدعیان به میدان رفت و با کسب برتری مقابل حریفان خود موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی هندبال ساحلی منطقه جنوب کشور شده است که کار کوچکی برای ما نبود و چون شایسته تقدیر بودند این کار را انجام دادیم.

برای تیم آذرخش بندرعباس در این مسابقات نازنین زارع، زهرا کرمی، فاطمه عامری سیاهویی، فاطمه حسن زاده، هدیه حاج شریفی، آتوساهداوند، عاطفه کمالی زاده، رقیه جهان مهین، مرجان احمدی راد و فاطمه روزور بازی کردند. هدایت تیم آذرخش سرخون بر عهده میناخنفری پور  و سمانه سالاری هم  سرپرست این تیم بود.

در این مسابقات فاطمه عامری سیاهویی بازیکن تیم هندبال ساحلی آذرخش بندرعباس به عنوان  پدیده مسابقات هندبال ساحلی بانوان منطقه جنوب کشور انتخاب شد.

مسابقات هندبال ساحلی جام باشگاه‌ها و دسته جات آزاد بانوان منطقه جنوب کشور به میزبانی استان کرمان برگزار شد  که در این رقابت ها چهار تیم از هرمزگان در آن شرکت داشتند که در پایان تیم آذرخش بندرعباس به عنوان قهرمانی دست یافت‌‌.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!