بانوی تیرانداز فولاد هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد

در لیگ دسته یک تپانچه بادی بانوان کشور

ارسال شده در ۵ تیر ۱۴۰۰، توسط صبح ساحل

هفته اول و دوم چهاردهمین دوره لیگ دسته یک تپانچه بادی بانوان به مناسبت گرامیداشت زنده یاد محمد علی فریدونی در دو نوبت صبح و بعداظهر با حضور ۷ تیم به میزبانی تیم های امیدهای تیراندازی و هیات البرز در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.

در بخش تیمی هفته اول، تیم های امیدهای تیراندازی، هیات البرز و شرکت فولاد هرمزگان با غلبه بر تیم های تیگرا، هیات قم و آرس به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم سام سهام گستر مازندران در قرعه استراحت به سر می برد. همچنین در بخش تیمی هفته دوم،  تیم های امیدهای تیراندازی، آرس و شرکت فولاد هرمزگان در برابر تیم های هیات قم، هیات البرز و سام سهام کستر مازندران به پیروز دست یافتند. در این هفته تیم تیگر در استراحت بود.

با برگزاری فینال این رقابت ها، مهدیسا برزگر تیرانداز نوجوان کشورمان از تیم شرکت فولاد هرمزگان به عنوان قهرمانی دست یافت و زهرا ایلیات از هیات البرز و الهام هریجانی از شرکت فولاد هرمزگان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، کامبیز خوشنودپور سرپرست هیات تیراندازی استان البرز و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

تا پایان هفته دوم چهاردهمین دوره لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور تیم امیدهای تیراندازی بر سکوی قهرمانی ایستاد.‌ فولاد هرمزگان در مکان دوم قرار گرفته است. آرس در جای سوم ایستاده است و تیم های هیات البرز، هیات قم ، تیکرا و سام سهام گستر مازندران در مکان های چهارم تا هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!