آغاز دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی

ارسال شده در ۵ تیر ۱۴۰۰، توسط ایرنا

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از آغاز دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی از فردا یکم تیرماه خبر داد.

معاونت امور زنان و خانواده با اعلام خبر آغاز دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی از فردا یکم تیرماه، یادآور شد: این انتخابات از اسفند سال ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش های آنها آشنا شوند.

اکنون پس از ۹ دوره و ۱۸۰ برگزیده از شهرها و روستاهای کشور، دهمین دور آن برگزار می شود.

از هموطنان دعوت می شود با مطالعه اطلاعات ثبت شده از کارآفرینان بر روی سامانه و آشنایی با فعالیت آنها، به بهترین ها رای دهند، برای رای دهی در دور دهم این انتخاب مردمی می توانید وارد لینک  www.vote.women.gov.ir شوند، مدت زمان رای دهی در دور دهم ۲۰ روز از تاریخ یکم تیرماه جاری است. ‌

از آنجا که افراد جدید پس از خروج افراد برگزیده دوره های قبل، به فهرست اضافه شده اند، به منظور رعایت عدالت در احتساب آراء (میان کسانی که از دوره های قبل دارای رای هستند و افراد جدیدالورود که فاقد رای هستند) در ۱۰ روز اول، فقط رای دهی به افراد جدید امکان پذیر است و در ۱۰ روز دوم، امکان رای دهی برای تمام اسامی کارآفرینان حاضر در سامانه وجود دارد. پایان رای دهی روز ۲۰تیر ماه خواهد بود.

علاقمندان می توانند از میان ۱۳۰ کارآفرین معرفی شده در سامانه حداکثر به ۱۰ نفر رای بدهند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!