برگزاری همایش بانوان کونگ فو کار شهرستان بندرعباس به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

ارسال شده در ۵ تیر ۱۴۰۰

مسلم عاشوری از  برگزاری همایش بانوان کونگ فو کار شهرستان بندرعباس به مناسبت ولادت امام رضا (ع) خبر داد. وی گفت: حضور مستمر بانوان کونگ فو کار شهرستان بندرعباس در همایش هایی که این هیئت برگزار می کند ستودنی است.

رئیس هیئت ضمن تشکر و قدردانی از سهیلا صبوری مسئول برگزاری مسابقات بانوان شهرستان و از اساتید برجسته کونگ فو در شهرستان و استان هرمزگان در خصوص برگزاری این همایش اظهار داشت: بانوان کونگ فو کار شهرستان بندرعباس از ابتدای شیوع بیماری کرونا حتی یک روز هم دست از تمرین و فعالیت در منزل بصورت انفرادی برنداشته و بصورت مجازی تمرین های خود را تحت نظر استاد صبوری انجام داده اند.

وی در ادامه گفت: این همایش هم مانند سایر همایش های گذشته در منزل و انفرادی صورت گرفت که باعث رضایتمندی بانوان کونگ فو کار و جامعه ورزشی شده است که پس از دستور ستاد ملی کرونا برای بازگشایی باشگاهها و با ریشه کن شدن این ویروس با دعوت از کلیه باشگاههای سطح استان همایش بزرگ بانوان را در یک سالن بزرگ باشکوه برگزار خواهیم کرد.

مسلم عاشوری در پایان بیان کرد: این مسابقات با حضور سه باشگاه بازنشستگان کشوری ، هنرستان امام خمینی (ره ) و هفت تیر انجام شد که اسامی شرکت کنندگان به شرح ذیل می باشد:

در رده سنی نونهالان: نازنین زهرا گردکانی ، هستی غلامی ، یلدا ارژنگ ، هستی خسرو انجم ، زهرا تیموری ، ایدینا شهریاری و ستایش رحمانی – در رده سنی نوجوان: ستایش صادقی ، تینا قاسمی ، دایانا گلمرادی زاده ، سوگند جهانگیری ، فاطمه گردکانی ، سحر مسافری ، مهرناز قریشی ، تارا سنگرزاده ، نگار رحمانی ، صدف بدرقه ، ساحل بدرقه ، آوا کریمی ، یاس خیلی قویدل ، زهرا احمدی و حنانه جهانگیری و در رده سنی بزرگسال: فاطمه امامدادی طارمی ، فاطمه دشتی قنبرزاده ، مهدیه اقتدار بختیاری و بهاره بحرینی حضور داشتند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!