جذب ۱۰۳ درصدی اعتبارات اشتغال کمیته امداد میناب

ارسال شده در ۵ تیر ۱۴۰۰

رئیس کمیته امداد میناب گفت: ۱۰۳ درصد اعتبارات اشتغال این نهاد بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان طی سال گذشته جذب‌شده است.

عباس راستی، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰۳ درصد اعتبارات اشتغال کمیته امداد میناب جذب ‌شده است، اظهار داشت: هدف عمده این نهاد توانمندسازی و کمک به ایجاد درآمد ثابت و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که درهمین راستا  ۳۳۹ طرح اشتغالزایی برای محرومین و نیازمندان شهرستان میناب طی سال ۱۳۹۹ ایجاد شده است.

راستی، با اشاره به اینکه مبلغ اعتبارات اشتغال مطابق بودجه مصوب ۱۱ میلیارد تومان از سرفصل های بندب تبصره ۱۶، اعتبار روستایی، اعتبارات امدادی و… بوده است، گفت: سال گذشته مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در میناب جهت ایجاد مشاغل در رشته های مختلف و متنوع برای مددجویان جذب شده است که معادل ۱۰۳ درصد اعتبار ابلاغی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات در مشاغلی نظیر کشاورزی، دامداری، صیادی، بوم گردی، ایجاد کارگاه‌های کوچک خانگی، فروشگاه های سطح شهر، حمل و نقل و غیره هزینه شده و باعث رونق اقتصادی شهرستان شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب ابراز امیدواری کرد و گفت: در سالجاری نیز حدود سه برابر  اعتبار سال گذشته برای اشتغال شهرستان میناب در نظر گرفته شده است که این حرکت ارزشمند ادامه داشته و باعث رونق مشاغل خرد و کسب و کارهای مددجویان این شهرستان خواهد شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!