ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی در هرمزگان شروع شد

ارسال شده در ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

مهلت نام نویسی دانش آموزان هرمزگانی برای شرکت در طرح اوقات فراغت تابستانی، دهم تیرماه است.

به گزارش آوای دریا و به نقل از صداوسیما ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تابستان امسال ۶۲۵ پایگاه اوقات فراغت، با بیش از هزار و ۸۹۰ نیروی اداری و آموزشی، میزبان دانش آموزان هرمزگانی است.

احمد مهرانی با بیان اینکه فرآیند اجرایی طرح اوقات فراغت تابستان با تعیین پایگاه‌ها از اول خردادماه در بستر سامانه همگام آغازشده است؛ افزود: در تابستان امسال ظرفیت آموزش بیش از ۱۱۹ هزار و ۴۰۰ دانش آموز علاقمند فراهم شده است.

وی گفت: نام نویسی در این طرح از ۱۵ خرداد آغاز شده است و دانش آموزان تا دهه اول تیر ماه فرصت دارند در سامانه هنگام و یا با مراجعه به سامانه شاد هر مدرسه نام نویسی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، همه فعالیت‌های طرح اوقات فراغت همچون تابستان پارسال در بستر فضای شاد برگزار می‌شود.

مهرانی گفت: این فعالیت‌ها بر محور‌های آموزش مهارت‌های ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی؛ حرفه ای؛ فرهنگی هنری؛ اقتصادی و اشتغال زایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت متمرکز است

وی افزود: افتتاحیه طرح اوقات فراغت ۵ تیرماه بصورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‌شود و کلاس‌ها تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

تابستان پارسال ۱۱۵ هزار و ۵۵۳ دانش آموز هرمزگانی، در ۶۰۵ پایگاه تابستانه، اوقات فراغت خود را با یادگیری مهارت‌های مورد علاقه گذراندند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!