تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر هرمزگانی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)

ارسال شده در ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) نخستین همایش وبینار «تکریم دختران شاهد و ایثارگر» با حضور سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ حجت الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید  در سراسر کشور و با حضور ویدیو کنفرانسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: روز تولد حضرت معصومه(س) متعلق به فرزندان شهداست و در واقع دختران شهدا حافظ ارزش های مقدس پدران خود هستند.

نازنین شیبانی اضافه کرد: فرزندان شهدا نقش تاثیر گذاری در ترویج روحیه ایثار، صبر و پایداری در جامعه دارند و در این بین نقش فرزندان شهدا خصوصا بانوان ایثارگر نقش ارزنده ای است و باید با الگو گیری از بانوی کریمه اهل بیت(ع) در مسیر تعالی معنوی گام بردارند.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان گفت: پیگیری ارتقاء جايگاه شغلی دختران شهدا و ایثارگران در دستگاه های اجرایی و ادارات استان هرمزگان در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه ما به صورت مستمر با فرزندان شهدا و ایثارگران ملاقات داریم، خاطرنشان کرد: باید این فرصت را غنیمت شمرده و در راه خدمت به سرمایه های نظام اسلامی گام های موثری برداریم.

شیبانی با تاکید بر توجه ویژه استاندار هرمزگان به خانواده شهدا و ایثارگران، گفت: اولویت ما پیگیری ارتقاء جايگاه شغلی دختران شهدا و ایثارگران در دستگاه های اجرایی و ادارات است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان نیز در این مراسم از توجه ویژه خانم شیبانی به خانواده شهدا و ایثارگران تشکر کرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!