دستگاه قضایی هرمزگان با مسببان شیوع کرونا قاطعانه برخورد می‌کند

ارسال شده در ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، توسط ایرنا

 دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن هشدار به تهدیدکنندگان سلامت مردم ، تأکید کرد: مسببان شیوع کرونا و ناقضان دستور العمل های بهداشتی با برخورد قاطع قضایی مواجه خواهند شد.

مجتبی قهرمانی روز جمعه با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در حفظ سلامت جامعه، افزود: اجرای شیوه نامه های بهداشتی توسط همه شهروندان امری الزامی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

پرونده بانی جشن تولد کرونایی روی میز قاضی ویژه قتل

وی با تاکید بر ضرورت خودداری از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم جشن و عزا در شرایط حال حاضر هرمزگان، گفت: به دنبال گزارش رسیده از سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در خصوص برگزاری یک مراسم جشن تولد و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در آن که منجر به فوت فردی ۳۷ ساله و مادر وی شده ،با صدور دستورهای لازم ، پرونده ای به شعبه ویژه قتل دادسرای بندرعباس ارجاع و مراتب به منظور رسیدگی به موضوع “تسبیب در قتل” ، هم اکنون در حال پیگیری است.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، این استان هم اکنون در وضعیت بحرانی شیوع کرونا قرار دارد و هر روز نیز بر شمار مبتلایان و فوتی های کرونا در استان اضافه می شود و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!