ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی جامعه هدف تحت پوشش یکی از اولویت های حائز ا همیت سازمان بهزیستی به شمار می‌رود

ارسال شده در ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

علی جاودان رئیس بهزیستی شهرستان بندرعباس طی  نشستی با راضیه سلیمانی مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان بندرعباس در راستای توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آوای دریا و  بنابر گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس علی جاودان مدیر بهزیستی بندرعباس به اتفاق هیات همراه  ضمن حضور در مجموعه حوزه علمیه خواهران این  شهرستان با راضیه سلیمانی مدیر این مجموعه  در راستای تعامل و همراهی بیشتر و نیز توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری مشترک از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

 و ی در این نشست به ارائه گزارش مبسوطی از خدمات سازمان بهزیستی به جامعه هدف تحت پوشش و عموم مردم پرداخت.

 وی در جریان برگزاری این نشست اظهار کرد : همکاری میان حوزه و بهزیستی فرصت مناسبی برای هم افزایی ، آگاهی بخشی و تاثیرگذاری است .

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مشترک فی مابین سازمان بهزیستی و حوزه علمیه شاهد کاهش معنی دار آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی جامعه هدف تحت پوشش را یکی  از اولویت‌های حائز اهمیت سازمان بهزیستی برشمرد .

شایان ذکر است در این نشست  طرفین به بررسی توانمندی و ظرفیت موجود در هر دو مجموعه بر  تعامل بیشتر در راستا ی ارتقاء سطح همکاری‌ها و  استفاده از ظرفیت‌ها  و منابع تأکید کردند .

 راضیه  سلیمانی مدیر حوزه علمیه خواهران بندرعباس نیز  در تکمیل سخنان جاودان  همکاری با سازمانی مردمی و حمایتگر همچون بهزیستی را مایه  مباهات و افتخار حوزه علمیه  دانست .

 وی گفت: سازمان بهزیستی یکی از دستگاه‌های خدمت رسان در جامعه به شمار می رود ،که نیاز به کمک خیرین و حمایت سازمان‌های دیگر دارد. در  پایان بر افزایش همکاری و تعامل بیشتر و  استفاده از ظرفیت‌های هر دو مجموعه تاکید گردید .

 گفتنی است این  نشست به همت شورای فرهنگی و امور بانوان بهزیستی بندرعباس برگزار شد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!