دیدار سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با مدیرکانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس

با هدف استعدادیابی نوجوانان؛

ارسال شده در ۸ خرداد ۱۴۰۰

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با مدیرکانون فرهنگی، تربیتی غدیر بندرعباس و نوجوانان مولف این کانون دیدار و گفتگو کرد.

امینه دریانورد، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با کرامت بلالی، مدیر کانون فرهنگی، تربیتی غدیر بندرعباس؛ یلدا جعفری، مولف نوجوان و عضو انجمن نویسندگان کانون فرهنگی غدیر؛ سیدعلی شجاعی، مولف نوجوان و عضو انجمن نویسندگان کانون فرهنگی غدیر با هدف همکاری در کشف استعدادهای نوجوانان و تلاش در شکوفایی این استعدادها در اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

امینه دریانورد، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان هرمزگان بیان کرد: کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند و توجه و شناخت استعدادهای آنان در موفقیت و پیشرفت کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: دستگاههای فرهنگی از جمله نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کانونهای فرهنگی و تربیتی در جهت شناخت و استعدادیابی کودکان و نوجوانان در کنار سازمان آموزش و پرورش می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان هرمزگان با تاکید بر رسالت نهاد کتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگی کتابخوانی بیان کرد: حضور کودکان و نوجوانان در کتابخانه ها زمینه را برای شناخت این استعدادها فراهم می کند.

امینه دریانورد با ابراز خرسندی از دیدار این نوجوانان بیان کرد: باعث افتخار است که نوجوانان این مرز و بوم به کتاب و کتابخوانی توجه بسیاری دارند و در این سن موفق به تالیف کتاب شده اند و حمایت و تشویق این استعدادها باعث ایجاد انگیزه مضاعف در نوجوانان می شود.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان بیان کرد: امیدواریم که با همکاری یکدیگر کتابخانه مشارکتی کانون فرهنگی، تربیتی غدیر را مجدد راه اندازی نموده و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و اعضای این کانون فرهنگی فعالیتهای خوبی در جهت ترویج کتابخوانی داشته باشیم.

کرامت بلالی، مدیر کانون فرهنگی، تربیتی غدیر بندرعباس بیان کرد: رسالت مشترک نهاد کتابخانه های عمومی و کانون فرهنگی در گسترش فرهنگ کتابخوانی زمینه همکاری این دو دستگاه را بیشتر نموده و امیدواریم با همکاری و تعامل و شناخت استعدادهای کودک و نوجوان راه را برای گسترش کتابخوانی در استان هموار نماییم.

مدیر کانون فرهنگی، تربیتی بیان کرد: این کانون سعی در استعدادیابی کودکان و نوجوانان دارد و از بین این اعضا نوجوانانی هستند که علاقه به نویسندگی دارند و موفق به تالیف کتاب شده اند. وی اظهار کرد: یلدا جعفری مولف کتاب « روزی که شکسپیر به رودان آمد» و کتاب« جهله بلو» و سیدعلی شجاعی مولف کتاب «درختی با من زندگی می کند» از نوجوانان فعال و عضو انجمن نویسندگان این کانون فرهنگی هستند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!