برگزاری نشست تخصصی رفع موانع تولید کارآفرینان زن استان/ آغاز فعالیت سایت تخصصی فروش مجازی محصولات زنان هرمزگان/ زنان روستایی،صندوق های خرد و بازارچه های محلی از قابلیت های فروش مجازی تخصصی بهره مند می شوند

ارسال شده در ۱ خرداد ۱۴۰۰

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان از رونمایی  سایت تخصصی فروش مجازی محصولات زنان استان خبر داد.

به گزارش آوای دریا مریم یگانه در نشست تخصصی با زنان کارآفرین استان در اولین جلسه تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بر سر راه کارآفرینان زن استان عنوان کرد: در اثر شیوع بیماری کرونا با تحت‌الشعاع قرار گرفتن اقتصاد بسیاری از مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک حوزه زنان و خانواده موجب کاهش فروش محصولات صنایع دستی و تولیدی زنان شد.

وی ادامه داد: مشکلات معیشتی و درآمد و وجود برخی آسیب های موجود ناشی از وضعیت بحرانی اقتصاد در خانواده ها متولیان امر سیاست گذاری را بر این داشت که تدابیری را در خصوص ایجاد کسب و کارهایی در فضای مجازی داشته باشند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان بیان کرد: پس از پیگیری های انجام شده با همت گروهی از جوانان نخبه استان در موسسه آفتاب گستران جوان گامبرون سایت فرامرز استور ،Appو پیج اینستاگرام همزمان جهت

فروش مجازی محصولات زنان   طراحی و  هم اکنون بعد از رصد و پایش آزمون و خطای اولیه رونمایی شد .

این مقام مسئول عنوان کرد: با راه اندازی این سایت حتی زنان روستایی وابسته به تعاونیهای روستایی،صندوق های خرد و بازارچه های محلی نیز میتوانند از ظرفیت و قابلیتهای فروش مجازی تخصصی استانی برای معرفی محصولات خود در اقصی نقاط کشور بدون دغدغه استفاده نمایند .

وی گفت: این سایت با هدف افزایش فروش محصولات و تولیدات زنان ، بازاریابی ،تبلیغات و ایجاد اشتغال پایدار برای ۷ نفر از جوانان راه اندازی شده است .

به گفته یگانه از دیگر ویژگیها و مزایای این سایت می توان به فروش مناسب در فضای مجازی اشاره کرد که باید آگاهی های لازم در خصوص نحوه تولید محتوا، کیفیت تصاویر، نحوه فروش داشته باشیم.

یگانه ادامه داد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان تمرکزشان روی تولید محصولات با کیفیت می باشد بنابراین آشنایی چندانی با فضا و بازارهای فروش آنلاین ندارند و با ایجاد این سایت در استان این بستر را فراهم کردند که تولید کنندگان بتوانند نسبت به محتوا و تصاویر مناسب و در نهایت ثبت سفارش و فروش بدون دغدغه محصولات تولیدی اقدام نمایند .

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!