«نگین هاشمی پور» از انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس انصراف داد

ارسال شده در ۱ خرداد ۱۴۰۰

«نگین هاشمی پور»، داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس که در ۲۶ اسفندماه۹۹ ،  تصمیم به نام‌نویسی در این دوره از انتخابات گرفته‌بود، اکنون با انتشار بیانیه‌ای از انصراف خود در این دوره از انتخابات شورای شهر اسلامی بندرعباس خبر داد.

«نگین هاشمی پور»، از شوراي شهربندرعباس با صدور بیانیه ای از ادامه حضور در این عرصه انصراف داد.

هاشمي‌پور، دانشجوي دکتري مديريت صنعتي و مدرس دانشگاه و يکي از کارکنان شهرداري بندرعباس  به حمایت از کانون بانوان پا در این عرصه گذاشته بود.

وی یکی از جوان‌ترین داوطلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس به شمار می‌رود.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است؛

در آستانه ششمین  دوره انتخابات  شورای  اسلامی شهر بندرعباس در برابر آزمونی خطیر قرار گرفته‌ایم. آنچه که باعث قوام و دوام  ملک، حصول سعادت و تحصیل سلامت می‌شود، حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌باشد که به حق، ناخدای کشتی نجات‌بخش انقلاب از آن به خلق حماسه سیاسی تعبیر فرموده‌اند. بنده حقیر نیز وظیفه خود می‌دانم به عنوان قطره‌ای ناچیز از اقیانوس عظیم و بیکران ملت ایران و همراه با آنها در هر مقام و موقعیت و به هر شکل ممکن به آن کمک نمایم و ان‌شاءالله خواهم نمود.

حقیقتاً هریک از کاندیداها یکسری ویژگی‌های خوبی دارند که منحصربه فرد  و منحصر به خودشان می‌باشد و نادیده گرفتن این محاسن کم‌انصافی و بی‌انصافی است، از خداوند متعال مسئلت دارم  کمک فرماید تا مردم  بهترین انتخاب را  انجام داده و افرادی را که  بیشترین  نفع و کمترین ضرر برای نظام  اسلامی دارند را  وارد عرصه نمایند.

بدین وسیله  اینجانب  «نگین  هاشمی پور»  با تاییدات  خداوند متعال و  امکان ادامه فعالیت  در این عرصه، انصراف خود را اعلام نموده و  آن را نه پایان راه بلکه فتح بابی برای شروع گفت‌وگو میان فعالان اجتماعی و سیاستمداران در جهت مطالبات جامعه مدنی  در تمامی ابعاد  جامعه   دانسته و امید دارم مسیری که اکنون باز شده پس از انتخابات همچنان ادامه پیدا کند.

در پایان جا دارد از  حمایت‌های بی‌دریغ  تمام  بزرگواران  و همچنین رهنمودها و مشاوره‌های فرهیختگان که دغدغه‌ی  پیشرفت و آبادانی  شهرمان را دارند تشکر و قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان  برایشان  دوام، عزت، سلامت و تداوم حضور  موثر مسئلت می‌نمایم.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!