۲۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع شد

ارسال شده در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، توسط تسنیم

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگانی از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: یک میلیون پرس غذای گرم آماده و در بین نیازمندان استان توزیع شد.

جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) بعد از شیوع ویروس کرونا پویش ایران همدل بود که این پویش در ماه مبارک رمضان نیز اجرا شد.

وی افزود: در ماه ماه مبارک رمضان طرح دیگری نیز تحت عنوان طرح”اطعام مهدوی” با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان هرمزگان انجام شد و تعداد ۱۴۳ آشپزخانه در این طرح ساماندهی شد که ذیل آن پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا دنبال شد.

 مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز با اجرایی شدن طرح‌ ملی “اطعام مهدوی” در استان، تعداد یک میلیون و سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: برای پخت این میزان غذای گرم بیش از ۲۷ میلیارد و ۴۶۳ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

تراهی تاکید کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان تعداد ۱۶۱ هزار و ۲۹۰ بسته افطاری ساده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های مددجویان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

 وی عنوان کرد: ارزش بسته‌های افطاری توزیع شده در ماه مبارک رمضان بین مددجویان و نیازمندان هرمزگانی یک میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان است.

تراهی در پاسخ به سوالی در رابطه با میزان توزیع بسته‌های کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان گفت: با مشارکت خیرین و در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند تعداد ۲۷ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل کالاهای اساسی ازجمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۹۸ میلیون بود.

طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری فعال در سراسر استان کمک‌های خود را اعم از نقدی و غیر نقدی جهت مشارکت در این امر خداپسندانه اهدا نموده و یا با واریز وجوه نذورات و خیرات خود به کارت شماره ۰۶۴۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح ملی “اطعام مهدوی” و پویش ایران همدل مشارکت نمایند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!