مقام برتر دو معلم هرمزگانی در نخستین جشنواره کشوری

ارسال شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب دو رتبه برتر فرهنگیان استان در نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس کشور خبر داد.

ایرج بیت اللهی با بیان اینکه تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز موهبتی بزرگ و رسالتی افتخار آمیز است، اظهار داشت: در نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق مدارس کشور با عنوان تغییر در نگرش دانش آموزان و معرفی و هدایت آنان به مشاغل سالم، دو فرهنگی شهرستان میناب استان هرمزگان دارای دو رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: خانم تابنده عسکری مینابی نژاد موفق به کسب رتبه اول در حیطه فضا و تجهیزات و همچنین محسن قنبری شهواری توانست رتبه سوم در حیطه فعالیت های فرهنگی و پرورشی را به خود اختصاص دادند.

به گفته بیت اللهی، خداوند متعال در این برهه حساس از زمان بر عهده بندگان فرزانه و فرهیخته خود قرار داده و بی‌شک پیشرفت و بالندگی یک کشور مدیون تلاش های ارزشمند معلمان فرهیخته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدارس داراي تجربه‌های فراواني هستند كه مي‌تواند جنبه‌هاي ارزشمند داشته باشد و شناسايي و معرفي تجربه‌ها و ایده‌های موفق، مؤثر و نوآورانه از جمله مهم ترين راهكارهاي عملي براي مدارس است تا بتوانند با اطمينان بيشتري فعاليت‌هاي اجرايي خود را طراحي و اجرا کنند.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!