آئین رونمایی از عروسک های بومی محلی استان هرمزگان برگزار شد

ارسال شده در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، توسط تابناک

با حضور رئوفی معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان از عروسکهای بومی محلی و مجموعه قصه های صوتی استان در هفته هرمزگان و روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

 رئوفی معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری هرمزگان در کانون پرورش فکری کودکان از عروسکهای بومی محلی و مجموعه قصه های صوتی که می تواند راهی برای معرفی فرهنگ استان هرمزگان به کودکان و نسل های بعد باشد رونمایی شد.

رئوفی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک ولادت امام حسن(ع) و روزملی خلیج فارس اظهارداشت: امروز 2 نماد و الگوی فرهنگی استان رونمایی می شود امیدواریم همه ملت هایی که در مسیر توسعه و رشد هستند از گذشته و تاریخ خودشان استفاده کنند.

وی افزود: ما هیچ گاه نمی توانیم با نفی گذشته و فراموش کردن فرهنگ و سنت ها به رشد و توسعه برسیم و باید از تمام پتانسیل های فرهنگی، هنری، ادبی استفاده کنیم.

رئوفی تاکیدکرد: قطعا فرزندان ما باید با گذشته خود و پدران و مادرانشان آشنا شوند و این بهترین روش برای محافظت از نماد ها و فرهنگ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان کرد: بسیاری از کشورها داستان های فرهنگی خود را به کتاب هایی تبدیل کرده اند که حتی بین المللی نیز شده است و ما نیز از آن ها استفاده می کنیم اما متاسفانه این موضوع در کشور ما از شدت و ضعف برخوردار است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

newsletter

عضویت در خبرنامه

زمانی که شماره جدید منتشر شد، ما شما را با خبر میکنیم!